Op deze pagina vind je de antwoorden op de veelgestelde vragen in de salon:

  • Wat kost een behandeling bij De Kapper Pijnacker?

De prijzen van onze behandelingen staan vermeld op onze website.
Staat jouw behandeling er niet bij, is de prijs niet duidelijk of wil je aanvullende informatie, kom dan even langs in de salon of neem dan contact met ons op: t
elefonisch tijdens openingstijden: 015-369 9432 of per e-mail: info@dekapperpijnacker.nl
  • Hoe wijzig of annuleer ik mijn afspraak?

Je kunt jouw afspraak tijdens onze openingstijden telefonisch of in de salon wijzigen of annuleren.
Heb je jouw afspraak online gemaakt dan kun je via jouw De Kapper account jouw afspraak ook annuleren.
Wil je jouw online afspraak wijzigen maak dan een nieuwe afspraak en annuleer de oude afspraak.

  • Krijg ik een afspraakbevestiging?

Van iedere afspraak krijg je per e-mail een bevestiging toegestuurd.

  • Ik heb geen afspraakbevestiging ontvangen. Wat nu?

Heb je geen afspraakbevestiging van ons ontvangen dan kan dat meerdere oorzaken hebben, ondermeer het ontbreken van een (correct) e-mailadres, ons bericht staat in jouw spambox of je hebt ons eerder aangegeven dat wij jouw e-mailadres niet mogen gebruiken.

Van een online afspraak ontvang je altijd een bevestiging omdat je daar inlogt met jouw e-mailadres. Mogelijk heb je het boekingsproces niet goed afgerond waardoor de afspraak niet daadwerkelijk gemaakt is. Je ziet in jouw account te allen tijde of je een afspraak gepland hebt staan.
Bij twijfel kun altijd even bellen tijdens onze openingstijden.

  • Kan ik mijn kleurafspraak ook online maken?

Nee, een kleurafspraak maken wij alleen telefonisch of in de salon. Wij kunnen jouw afspraak dan zo efficiënt mogelijk voor je inplannen.