Neem svp kennis van onderstaande informatie vóórdat je jouw afspraak maakt en/of de salon binnengaat.

Update 26 juni

Wij volgen te allen tijde het protocol ‘Verantwoord naar de kapper in Coronatijd’, de RIVM richtlijnen en de regelgeving vanuit de overheid. Het protocol is tot stand gekomen in samenwerking met branchevereniging ANKO, de werknemersvakbonden (FNV Mooi en CNV Vakmensen) en is goedgekeurd door de overheid.

Wij moeten jouw behandeling uitstellen en telefonisch een nieuwe afspraak inplannen indien je een van onderstaande vragen met ‘JA’ beantwoordt;

  • Heb je de afgelopen 24 uur of op dit moment één of meerdere van de volgende (milde) klachten: neusverkoudheid, hoesten, benauwdheid en/of koorts (vanaf 38 graden Celsius)?
  • Heb je op dit moment een huisgenoot/gezinslid met koorts en/of benauwdheidsklachten?
  • Heb je het nieuwe coronavirus gehad (vastgesteld met een laboratoriumtest) en is dit in de afgelopen 7 dagen vastgesteld?
  • Heb je een huisgenoot/gezinslid met het nieuwe coronavirus (vastgesteld met een laboratoriumtest) en heb je korter dan 14 dagen geleden contact gehad met deze huisgenoot/gezinslid terwijl hij/zij nog klachten had?
  • Ben je in thuisisolatie omdat je direct contact hebt gehad met iemand waarbij het nieuwe coronavirus is vastgesteld?

Wij doen een dringend beroep op je: kom NIET in de salon als je een van bovenstaande vragen met ‘ja’ hebt beantwoord. Voor onze veiligheid, die van jezelf en die van onze andere klanten.

Protocol ‘Verantwoord naar de kapper in Coronatijd’

Wij hebben een aantal zichtbare en onzichtbare maatregelen genomen op basis van het protocol ‘Verantwoord naar de kapper in Coronatijd’. Wij hebben geïnvesteerd in een veilige (werk)omgeving en zijn er trots op dat het ons gelukt is die te realiseren. Het is wel noodzakelijk dat wij met een kleiner team werken waardoor de capaciteit iets minder is dan je van ons gewend bent.

Voor onze werkzaamheden betekent dit onder meer:

  • wij werken met een beperkt team van maximaal 8 stylisten;
  • wij houden een extra stoel vrij tussen de behandelplaatsen;
  • op een aantal plaatsen in de salon hebben wij schermen gehangen;
  • onze gereedschappen desinfecteren wij na iedere behandeling;
  • er zijn extra maatregelen genomen met betrekking tot schoonmaak van oa onze stoelen, deurklinken, pinautomaat, balie,  telefoon en ons sanitair;
  • wij gebruiken een wegwerp kapmantel;
  • wij gebruiken schone handdoeken voor iedere behandeling.

Voor onze stylisten:

  • wij dragen met ingang van 26 juni niet standaard een mondkapje (wijziging 26 juni 2021)
  • wij passen onze werkstijl aan zodat wij zoveel mogelijk achter u aan het werk zijn en niet vóór u;
  • wij knippen geen baarden.

Voor jou als bezoeker:

  • houd 1.5 meter afstand van elkaar, voor de salon en in de salon;
  • kom bij voorkeur alleen naar de salon.
  • desinfecteer je handen bij binnenkomst in de salon;
  • volg te allen tijde de  aanwijzingen van onze medewerkers een aangegeven instructies op;
  • betaal zoveel mogelijk contactloos (pin of mobiel);
  • wij nemen jouw jas niet aan;
  • de kinderkniphoek met televisie is in verband met onze capaciteitsbeperkingen nog niet ingebruik. Kinderen worden op de reguliere werkplekken geknipt;
  • wij zijn verplicht jouw gegevens te registreren (tbv eventueel bron- en contactonderzoek).

Wij blijven ons best doen om jouw De Kapper bezoek zo comfortabel en veilig mogelijk te maken.

Tegelijk vragen wij ook om jouw begrip en om jouw medewerking bij het naleven van de nog geldende richtlijnen en maatregelen die van kracht zijn.

Bezoek de pagina ‘salon update’.

Wijzigingen voorbehouden.

Corona maatregelen De Kapper